PULAU PINANG & MAPLEY
KHALEEL

Khaleel ni mmg berada dimana-mana tmpt yg kawan-kawan dan caiz berjalan. x sempat nak ingat nama laen si Khaleel ni da terpacak kat depan mata.
Drama bila bertemu Khaleel:
K: Khaleel si pisau cukur
C: Caiz
K: Duduk sini ada kosong. Maw minom apa?
c: Tea-o ice limau
K: Makan?
c: on diet..(haha, abah ko aq nak diet.aq nak pi amek nasi kandar la sat gi)

Khaleel ni bukan la superhuman yang boleh berada dimana-mana dalam sekelip mata. Khaleel ni merupakan chain nasi kandar yang agak besar di Pulau Mutiara. bila caiz jalan di teluk bahang di waktu tgh hari, khaleel juga yang menyediakan makanan. bila malam lapar jalan kuar dari sungai nibong, jumpa lagi khaleel ngah buatkan nasi goreng ayam tuk caiz. begitula hebatnya khaleel ni.. dekat ngan bilik caiz pown ade sebijik khaleel. kesimpulannya, KHALEEL = MAPLEY

PESTA PENANG

apa nak gi pesta ni?ingat ni zaman 90an ke..nowadays org g theme park je..semua ade kt situ..
itulah pemikiran caiz sewaktu tido didalam perjalanan ke pesta penang..
ting-tong.caiz bangonlah!ko ni tido je. da sampai tapak pesta da nieh..
SATU MALAYSIA taw kewujudan pesta penang. pesta penang ini dianjurkan setahon hanya sekali.
Antara yang menarik di pesta penang;
1. Boria Pulau Pinang
2. Vortex
3. Gula-Gula Kapas
4. Game show2 yang merugikan duit :P

MAPLEY KEMBALI

Mlm2 tempat yang paling sedap nak lepak zaman ini mestilah di mapley. Cerita disebalik tempat yang menarik perhatian ramai ini adalah:
  • minuman yang disediakan adalah standard. x payah nak ditambah atau ditolak apa2 lagi.
  • makanan yang juga standard juga memuaskan.
  • yang lain korang sendiri pown tahu kan
cerita yang ingin caiz ketengahkan adalah mapley ni sebenarnya meminati orang melayu la weyh. awek yang bajet hot tu jgn perasan la mapley ni usha korang. owh. please, bukan shj mapley tu menyampah siap mengumpat ngan jejaka2 tampan yang tgh melepak ni. yang patot berjaga-jaga adalah jejaka2 yang g mapley tu. korang jangan biarkan mapley tu cuba merapati korang kerana mapley2 ni didapati berlaku songsang baru-baru ini. antara perkataan yang diluahkan oleh mereka setelah ditranslate adalah " sudikah awak mencium saya?" "awak buat apa lepas ni" tetapi semuanya dilafazkan didalam bahasa mapley. x sangke punyalah ramai awek2 berskirt pendek yang bajet hot dtg mapley tu jejaka juga yang dorang pilih..huhu..
fikir2kanlah :D





5 comments:

mizzbutterfly said...

buat aku gelak laju2 la entry ko kali nih..
wakkakakaka!!!!!
tak blh la ajak ko g mapley pas nih..:P

Aiman Rozali said...

btul2.. aku sokong maple mmg byk camni, lagi satu kalau diorang cam pegang2 or tepuk2 bahu tanda mesra tu jangan terpedaya.. mereka lap tangan sebenarnya.tq

Abir Abhar said...

waw..
mapley pun pandai bertaktik kan

r. haniff said...

wakakaka geli lah sial!

caiz said...

itula pasal!mapley ni mmg berkelakuan songsang.
antara fakta menarik untuk dikongsi;
1. mereka tgh duk tahan je nak lepaskan nafsu mereka kerana waktu dtg sini mereka tidak dibenarkan membawa pasangan mereka.
2. bau jejaka2 yang dtg ke mapley sukar untuk didapati di asrama mereka. *busuk gler kowt asrama dorang*oich

Post a Comment