Hari Ini Chantek Dari Hari Semalam
UKM
kadang-kadang aq rase maken hari maken banyak plak masalah kan..
ni baru je minggu lepas aq abeskan program anak angkat kat melaka.
x taw plak aq bley jadi cameraman yang cam gler2 & sengal.
cter cameraman ini;
1. biasenye cameraman bwk dslr tp jenis aq pkai videocam untuk tangkap gambar
2. kalu cameraman ni, muke dorang x pnah ade dlm camera. tp bler aq jadi cameraman, muke aq yang plg dapat publisiti dlm kamera.
3. cameraman jg jarang dikenali orang, sebab mereka kebiasaanya x suke diganggu semasa bekerja. tapi aq nie dpt byk publisiti dan dikenali org, & aq plak bley pass2kan kamera tuk orang len tlg capturekan gambar.

kan kameraman yang posing..ahaha

tembak pak cik tembak!!
pnah korang tgk x orang berbaju surat khabar!!heh

nak dijadikan cerite, skng ni da nak masuk minggu xm plak.
kalu duk ingat xm nie mesti rase nape la berat sgt bebanan ini.
bler abes sem ni..
abes jgak la cter2 scandal sem ni..
best kan idop ni, every part mesti laen pengalaman yg bley dpt.
sem ni aq dpt adalah idop ini sangat seronok,
kite bley lepak2, borak2, blaja sket je tp still x rase cm nak bunuh diri..
dah ahh..bye

5 comments:

mizzbutterfly said...

aku suke part-[ary yg akhir tuh..habis sem..habis la scandal sem nih...matttiiillllaaah...
happy final exam !!!!

cikWawa ORKID said...

sem depan buka cite skndal2 baru plak la kan..haha

Abir Abhar said...

bgs la kau happy

khairun said...

owh ader blog rupenyer yer. bgs2.. dlu akak ader blog, tp dh malas nk wt lg

Safal Shiksha said...

parents and students. SafalShiksha.com is an educational portal which allows students and parents a wide scope to search schools, tuition classes, colleges, student hostels in their respective areas or city.computer courses in vacation

Post a Comment